Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.1.16

INSTA OUTFITS

1. H&M Trend leatherjacket // Gina Tricot knit // H&M Trend skirt
2. Mango blouse // H&M Trend skirt
3. H&M top // H&M Trend skirt // Vagabond sneakers
4. Gina Tricot knit // Vintage Gerry Weber trousers 
5. Zara knit // Moss Copenhagen dress
6. Secondhand dress // Nike sneakers
7. Levis jacket // H&M Trend top // Vero Moda shorts // Vagabond sneakers

Et udpluk af instagrammede outfits, som aldrig er nået bloggen - nogle mere inspirerende end andre, i hvert fald står det mig klart, at jeg er svært glad for nederdele og kjoler. Disse dage står på træning, veninder, læsning, familie og skrivning for mit vedkommende, i tirsdags var jeg en lille tur til Rødovre, og resultatet af det rammer forhåbentligt meget snart bloggen. Jeg er i hvert fald øm, træt og glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar