Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

25.1.16

MAKE ME A SPORTY SPICE

__

Et af mine nytårsforsæt i år var, at jeg rigtigt skulle igang med træningen igen - og indtil videre er det faktisk lykkes meget godt (hvis man ser bort fra et par missede gange, grundet en mini oslotur). Noget, som er en vigtig faktor for mig, når jeg træner, er hvad jeg har på. Egentligt er det altid en vigtig faktor for mig, så hvorfor skulle det også være anderledes, når jeg sveder på crosstraineren?

Jeg har herover fundet en MASSE lækkert træningstøj, som jeg virkelig craver lige nu. Jeg har desperat brug for fornyelse på dette område, og disse items ville virkelig forbedre min nuværende træningstøjs-situation. Det vigtige for mig er, at mine træningstights for det første er stramme, men også at de er en smule højtaljede. Det giver mig en følelse af, at alt bliver "strammet ind", hvilket er rart for en som mig, som ikke er helt skarp (endnu!!!). Når det kommer til overdele, så er jeg gladest for langærmede bluser eller sweatshirts. Jeg ved faktisk ikke hvorfor, men det er det jeg føler mig mest behagelig i, og derfor er det klart det jeg skal gå efter. Men det er jo en smagssag, hvad vi kan lide at iføre os - i og uden for træningscenteret!

Nr. 2., 4., 6., 13. og 14 er mine favoritter, og når pengene er til det, vil lige nøjagtig disse items være aller højest på ønskelisten. For mig er det bare rigtig vigtigt, at jeg føler at jeg ser godt ud, selv når jeg træner. For jeg ved jo godt inderst inde, at når jeg står der som et svedende svin, så er jeg bare ikke det mest charmerende i verden, så illusionen om at jeg er det, igennem det jeg har på kroppen, er altså ret vigtig for mig, hvor skørt det end lyder. 

Jeg håber jeg kunne inspirere jer derude til at købe noget nyt trænings gejl, få løftet røven og sparket jer selv igang! Og så vil jeg lige indskyde, at meget træningstøj faktisk også er brugbart i hverdagen. Træningsbukser er super rare på de dage, hvor verden bare er uoverskuelig, og en old-school Adidas tee giver et sporty twist. Det er bare med at lege sig frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar