Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

31.1.16

MY DECEMBER IN PICTURES


1. Det traditionelle juletræs-billede, denne gang fra min mors stue af. Min mor og jeg havde pyntet det weekenden inden juleaften, og det er en tradition som jeg virkelig holder af!
2. En anden kær tradition, er julefrokosten med mine dejlige veninder, som jeg alle har kendt siden 0., 1. og 3. klasse. God, hjemmelavet italiensk mad, et par flasker vin og masser af snak fuldendte aftenen.
3. I start december var jeg en smuttur til Malmø med min mor for at juleshoppe og hygge. Min december måned er fyldt med traditioner, og denne er endnu en af dem. En hyggelig dag med kvinden som jeg elsker aller højest.
4. Julemiddagen var jeg ikke med til at forberede, men bordet havde jeg dækket, og det skulle selvfølgelig dokumenteres. Vi var min mor, bror, mormor og hendes mand, så det var hyggeligt og intimt, på trods af at influenzaen ramte mig den dag - og så lige juleaften!
5. Noget jeg ellers aldrig har overvåget, er juletræs tændingen i Ringsted, men i år trak min far mig altså med. Der var ekstremt mange mennesker, hvem havde troet det om Ringsted, men det var alligevel hyggeligt nok. Bagefter tog vi på Vivaldi og spiste kage og drak kaffe, og vi rundede aftenen af med at kigge i butikker og købe lidt.
6. Sidst men ikke mindst var jeg i Tivoli med min mor og storebror. Det var koldt, og der var mange mennesker, men jeg nyder hvert et sekund jeg bruger med min familie, så det var sindssygt hyggeligt. Tivoli og København er det smukkeste og rareste især om vinteren, så efter et par timer derinde, drak vi en juleøl på Strøget, købte juletræ med hjem og bestilte indisk take-away. Det var muligvis en af de bedste dage på måneden, selvom størstedelen var gode!

Så nåede jeg lige endnu en tradition (måske har jeg for mange..? Haha), nemlig mit "My December In Pictures"-indlæg, som jeg startede sidste år, jeg synes nemlig det er en hyggelig måde, at samle op på den sidste og bedste måned på året på den måde. Desværre fik jeg knipset forfærdeligt få billeder nytårsaften, så jeg har stort set intet at vise derfra, hvilket er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang! Nu er jeg i hvert fald klar til at gå ind i 2016 med et positivt sind (vi glemmer lige, at januar stort set allerede er slut...) og det håber jeg også at I er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar