Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 28. januar 2016

MY LAST GOODBYE


Solen skinner for første gang i hvad der føles som mange tomme dage
Det er ironisk, fordi i dag forsvandt du
Ud af mit liv, revet væk fra mine arme
Men i mit hjerte har du altid plads

Tørre tårer falder og lander vådt på mit bryst
Jeg lader dem, for de er blot bevis på din faldende eksistens 
På dengang du var det største lyspunkt i mit liv
Dengang som nu føles evigheder siden

Vreden kommer nu, men aldrig rettet mod dig
For et sidste kys, det glemte jeg
Vinden er tæt, den blæser og tager alt med
Alting pånær min evige kærlighed 

Dette er for alvor mit sidste farvel
Hvert et smil du gav mig, dem værdsætter jeg nu
Verden er et koldt sted, dit varme hjerte kunne ikke bære mere
Jeg savner dig i dag, i morgen og for evigt min ven

Ingen kommentarer:

Send en kommentar