Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 14. januar 2016

OUTFIT INSPIRATION

Lige pt. er jeg inspireret af skinnende sko, 90'er denim, tykt og varmt uld og så selvfølgelig den altid lækre Kate Moss i et skønt suit. Desuden har enkelte farvestrejf sneget sig med, og egentligt generer det mig ikke - tværtimod gør det mig glad, at jeg langsomt åbner min horisont. Et gråmeleret ribstrikket sæt som på billede nr 4 ville nu heller ingen skade gøre i min gaderobe, og især med de frost grader vi på det seneste har måtte gennemleve, så ville det være rart at gemme sig væk i lige netop det. Læderjakker og herreinspirerede bukser ligger dog stadig højt på listen, og lige for tiden sukker jeg især over disse bukser, som ville gøre sig umanerligt godt på mine ben.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar