Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

15.2.16

NEW IN: BEAUTY ESSENTIALS

Aussie Miracle Moist shampoo + balsam // Maybelline New York Super Stay 24 pudder // L'oreal Paris Miss Manga mascara // GOSH Brow Kit // Rimmel London Lasting Finish læbestift // Kérastase Elixir Ultime hårolie

Da jeg for nyligt løb tør for en masse beauty produkter, gik jeg både tilbage til nogle gamle kendinge, men samtidigt bevægede jeg mig også ud af komfortzonen, ved at jeg købte nye produkter, som jeg ellers kun har læst godt om - hvilket vel også er en ret fin start. Når det kommer til den slags, har jeg langt fra låst mig fast på ét mærke - jeg kan godt lide at prøve mig frem, for at finde det der fungerer bedst for mig, for derefter at holde ved det, for hvorfor gå væk fra noget, som fungerer så godt?

Aussie produkterne har jeg for et par år tilbage brugt en del, og jeg er ret vild med dem. Både fordi de er enormt fine at se på, lækre at dufte til og gode ved mit hår, men også fordi de har en helt speciel måde at skrive tingene på deres produkter - og det er jeg ret vild med! Det eneste minus ved dem for mig er, at de er en tand for dyre til den daglige brug. Udover det er der ikke meget at klage over! Pudderen fra Maybelline har før været vist på bloggen, og da jeg løb tør så jeg ingen grund til at lede efter en ny variant. Den dækker tilpas, og så passer farven mig godt. Miss Manga mascaraen har jeg haft et par gange nu, og den gør bare noget godt ved mine vipper. Make-up produkter, og helt især mascaraer, tror jeg fungerer forskelligt fra person til person, men af dem jeg har prøvet, er denne altså min vinder. Brow kittet fra GOSH har jeg også før haft, og farverne i det har indtil videre være upåklagelige for min smag. Jeg har forsøgt mig i diverse brow gels før, men jeg synes ikke at de farver nok, måske fordi mine bryn i sig selv ikke er specielt mørke eller tætte, og derudover er jeg ikke så glad for den "stive" følelse hårene får. Derfor er det bryn "powders" der fungerer bedst for mig! Jeg går ekstremt sjældent med læbestifter, den eneste jeg havde liggende før jeg købte denne super lækre nude farve fra Rimmel, var en knaldrød en, som kun blev brugt til sådan cirka en bytur om året. Jeg spåede dog, at denne nye i en langt mere diskret nuance, kunne gå hen og blive brugt en del oftere, og den blev derfor trykket hjem. Den er desuden lavet i collaboration med Kate Moss hvilket kun er endnu et plus! Sidst men ikke mindst løb jeg tør for hårolie, som er en vigtig del af min shower-routine - den er nemlig essentiel efter badet for mig, og det var derfor et must for mig, at jeg hurtigt fik købt en ny. Denne fra Kérastase læste jeg en masse gode ting om, og indtil videre er jeg ret tilfreds! Den dufter lækkert, er tyk og drøj i brug og så gør den håret dejlig blødt. Dog er prisen en smule pebret - i hvert fald for en som mig, så om den vil blive genkøbt vil tiden vise!

Jeg håber at I kunne bruge mine små reviews til noget, og hvis I har nogle spørgsmål som for eksempel links til produkterne, så er det bare at ty til tasterne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar