Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.3.16

BOMBER JACKETS

1. Saint Laurent // 2. Givenchy // 3. Acne Studios // 4. A.P.C. // 5. 3.1 Phillip Lim // 6. Saint Laurent // 7. Dolce & Gabbana // 8. Saint Laurent // 9. Rick Owens

En trend, som i min optik faktisk længe har stormet, men som måske mest lige nu, og i den nære fremtid, vil bryde rigtig igennem, er den casual, sporty og rå bomber-jakke. Selv er jeg MEGA fan, underligt nok har jeg dog ikke selv fået erhvervet mig én af slagsen, nok mest af økonomiske grunde. I hvert fald synes jeg, at det var på tide, at trenden ramte bloggen - og her er den så! Jeg har herover samlet 9 fantastiske high-end bomberjakker, som alle nærmest skriger efter at omfavne min krop. Jeg savler over dem alle sammen, men især 1., 5. og 7. fanger min opmærksomhed. Dolce & Gabbanas udgave er især overordentlig lækker i mine øjne, muligvis grundet blonderne - men det kan vel efterhånden ikke komme bag på nogen. Nr. 8, som er fra Saint Laurent, synes jeg også er super speciel, men på den smukke måde, og den ville uden tvivl udløse blikke, på den gode måde helt sikkert! 

Hvad siger i til trenden? Er lige så med på den, som jeg er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar