Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 5. marts 2016

H&M STUDIO AW16: MY FAVORITES

Billeder fra Costume

For få dage siden, fremviste H&M deres nye Studio-kollektion for efteråret 2016 til Paris Fashion Week, og selvom vi kun næsten lige er begyndt at kunne mærke foråret, så er moden som sædvanlig altid på forkant. Feminin styrke og individualitet er nøgleordene, og jeg kan sagtens se hvorfor. Sarte rosa farver, slangeskind, lange frakker, maskuline jakkesæt med nålestriber og romantiske blonder er til stede, og det er for mig tegn på, at kvinden ikke længere er det ene eller det andet - hun kan have hvad som helst på; et herre-inspireret, oversized jakkesæt eller fine, sarte farver såvel som gennemsigtige blonder, det gør ingen forskel - kvinden står stadig stærkt som hun er. 

Personligt er jeg ret så vild med de forskellige jakkesæt (specielt det grå savler jeg over), som ses herover på catwalk-billederne, så hvis det skulle være, ville det klart være et af dem eller en sexet blonde-bluse, der kom med mig hjem når kollektionen rammer butikkerne d. 8 september. Så har vi alligevel lidt at se frem til, når sommeren på et tidspunkt når til ende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar