Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

12.3.16

I WOULD LOVE TO WEAR: SPRING FEEL

Spring
Topshop bomberjacket // Céline sunglasses // Beyonce tee // Daniel Wellington watch // Céline loafers // Levi's jeans // Céline bag

Det er efterhånden alt for sjældent, at jeg leger rundt på polyvore, men da jeg igår følte mig rastløs, fandt jeg mig selv derinde, igang med at sammensætte et forårs outfit. For det er jo på vej, det kan vi endelig mærke på det danske vejr, og det giver mig lyst til bare fødder i læder-loafers (og meget gerne disse fra Céline), en bomber-jakke til fordel fremfor en tung vinterjakke og et par loose-fit, hullede og bløde Levi's jeans. Jeg har alle dage også været fan af print tee's, og denne fra Beyonce's merchandise giver et let dystert udtryk, der dog udbalanceres af det ellers minimalistiske outfit. Alt i alt ville jeg voldsomt gerne gå foråret i møde, med dette på min krop!

Nyder i weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar