Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 14. marts 2016

INSPIRATION: MEN EDITION

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We all need a little man-spiration in our lives, am I right ladies? Jeg har (åbenbart) en mindre obsession for dejlige mænd, med en cigaret i kæften på sort/hvid-filtrerede billeder, kan jeg konkludere udfra denne samling; men er de ikke bare dejlige at se på? 

Denne weekend har jeg brugt på familiehygge, rengøring og Nanna-tid, og det har været rart, at kunne tage tingene i et lidt langsommere tempo, end jeg synes det er gået for tiden. Den kommende uge skal jeg træne, i skole og så slutter jeg ugen af på aller bedste vis; en hurtig tur til det norske land, med mine 3 skønne veninder. Det bliver forhåbentligt en festlig, hyggelig og sjov tur, og jeg ser frem til at komme lidt væk hjemmefra, om end bare i et par dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar