Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

18.4.16

APRIL


Vi er midt i april måned, og jeg synes virkelig, at den har været og stadig er turbulent for mig. Jeg har været langt nede psykisk i en periode, men er altså nu kommet nogenlunde ovenpå igen, hvilket man virkelig lærer at værdsætte, når verden først har været sort. Derudover står denne måned på 3 fødselsdage for mit vedkommende - den ene med søde venner og en masse alkohol, og den anden med god kage og skøn familie og den sidste på min rigtige fødselsdag, som står på den tætteste familie, stille og rolig hygge og god mad; og forhåbentligt en helvedes masse gaver. Dog har jeg været på den sikre side, og shoppet alt for meget denne måned... Normalt er jeg god til at holde mig tilbage, fordi min økonomi, som tidligere fortalt her på bloggen, er rimelig skod - men da jeg har manglet nogle ting, blevet fuldstændigt forelsket i en nederdel og forsikret mig selv om, at det da var for billigt til at sige nej til, er der altså aaalt for mange ting, der er røget ned i virtuelle indkøbskurve - og altså blevet trykket hjem. Mit seneste indlæg om Beyoncés nye brand Ivy Park, inspirerede mig også til at trykke ét item derfra hjem, så i den kommende tid har jeg, hvis alt går efter planen, en masse at vise jer her på bloggen - og dét kan jeg kun være glad for!

Derudover køber jeg snart min FØRSTE Roskilde Festival billet, og dertil fører også en masse økonomisk stress, men jeg glæder mig altså allerede ret meget, og det overdøver alt det negative i den forbindelse! Jeg har aldrig været på festival før, og mine forventninger er høje, så det kan kun gå fuldstændigt galt på den aller bedste måde. 

Jeg håber, at I nyder forårsvejret, som ind imellem titter frem - jeg har savnet mit fristed her på bloggen, så jeg krydser alt for, at lysere tider er på vej. Kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar