Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

27.4.16

BIRTHDAY OUTFIT

H&M shirt // Gina Tricot knit // Adidas skirt // Vagabond shoes 

Jeg bar dette, faktisk ret behagelige, outfit på min fødselsdag i mandags, og i dén anledning, nossede jeg mig sammen til at slæbe kameraet med til København, og få klikket disse billeder. Adidas nederdelen er ny, og faktisk allerede en favorit. De 3 striber, som kendtetegner mærket, samt det lille logo er nok til at give en sporty feel, som kontrast mod trøje/skjorte sammensætningen. Jeg havde det i hvert fald godt i det!

Dagen startede ud med lækker brunch på Møller Kaffe & Køkken på Nørrebro, i selskab med min mor, bror og svigerinde - helt klart et anbefalelsesværdigt sted! Efter det gik vi ned mod indre by, ned ad Købmagergade og rundede af med Strøget; lidt shopping, kaffe og en masse hygge blev det til. Da jeg ved aftentid igen var hjemme i Ringsted, havde min far lavet pasta og chokolademousse til mig, og jeg kan love jer, at det faldt i god jord. Desuden skinnede solen næsten hele dagen hvor jeg var, så selvom graderne ikke var så høje, som man kunne have håbet på, så klager jeg bestemt ikke; alt i alt var det en skøn og afslappende dag, sammen med den tætteste familie. Og nu er jeg 21, hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar