Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.4.16

INSPIRED BY: ROONEY MARA

 

Kvinden, som idag er i hovedsædet, er den smukke skuespillerinde Rooney Mara. Hun blev for de fleste kendt, da hun spillede rollen som den rebelske Lisbeth Salander i The Girl with the Dragon Tattoo, som hun desuden fik både en Golden Globe og Oscar nominering for, men for mig ligger fokusset et helt andet sted; nemlig hendes stil, væsen og udstråling som faktisk næsten, i følge mit hoved, er upåklagelig. På den røde løber ser man hende oftest i smukke, gulvlange blonde-kjoler i sarte farver, og det sat imod hendes lange, mørkebrune hår, mørke eller knaldrøde læber og hendes fantastiske bone structure (nogle vil måske synes at det lyder underligt, men sådan noget kan virkelig gøre mig misundelig!!) så fungerer det altså bare sindssygt godt - derfor kan jeg sagtens forstå, at hun tit holder ved det. Når hun ikke er på den røde løber, er hendes stil dog markant anderledes - der er hun rå, minimalistisk og faktisk ekstremt nordisk, hvilket er noget mit modehoved elsker! Hun vinder derfor i min optik både i streetstyle og på den røde løber, hvilket gjorde det til en selvfølge, at hun skulle i denne Inspired By. Derudover er hun, meget åbenlyst, sindssygt smuk på den virkelig laid-back, naturlige måde - jeg glæder mig til, at se mere fra hende, både på det hvide lærred men også stilmæssigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar