Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

21.4.16

MUSIC AND SOON 21


Jeg hører sindssygt meget musik i øjeblikket, og her er et lille udpluk af dem, som for alvor har sat sig fast. Idag fylder min farmor 70, og den står derfor på mad og hygge i Næstved senere - de kommende dage forventer jeg, at skulle forberede mig på, at jeg selv om meget få dage fylder 21. Jeg føler seriøst, at jeg var 17 år igår, så pludselig at være så voksen med lejlighed, kat (hehe) og uddannelse er til tider en smule underligt. Måske især fordi man som 10 årig tænker, at folk i tyverne er yderst modne og voksne, og at de har styr på deres shit; nu er jeg her selv, lige midt i the adulthood, og det er skræmmende og fantastisk og hårdt på en og samme tid. Og hvis jeg tænker mig om, så ved jeg godt, at jeg skal gøre just det modsatte; slå hjernen fra, nyde solen, værdsætte dagene og ikke mindst de mennesker jeg har omkring mig. Det her er blot endnu et kapitel, i den store Nanna bog. Poetisk, jeg ved det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar