Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

11.4.16

OUTFIT INSPIRATION


Og hermed er den rummende stilhed på bloggen brudt; på aller bedste vis, hvis jeg selv skal sige det. For selv når bloggen står stille, så forsøger jeg altid at bibeholde inspirationen igennem min pinterest, selv når alt andet er lidt svært. 

Som sædvanligt er det lidt blandet, hvad der for tiden inspirerer og fanger mig, men så igen, så er det hele nok ret meget mig; feminine blonder, knæstrømper, minimalistiske sæt, tunge læderjakker og lidt forårs denim. Jeg håber på, at jeg nu når solen oftere skinner ned på os, får mere overskud, lyst og energi til at få klikket nogle outfitbilleder - jeg har blandt andet netop bestilt en nederdel, som jeg glæder mig ret så meget til at tage i brug og vise jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar