Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 28. maj 2016

A TREND I DIG: SUEDE


Noget, som jeg på det seneste har lagt rigtig meget mærke til i high-street butikkerne, er en gennemgående ruskinds-trend - og jeg er altså fan! Især de A-formede nederdele og fine jakker er at se mange steder, specielt i skønne camel farver. Selv faldt jeg pladask for en grøn sag i Message, men grundet en Roskilde festival, som ihærdigt nærmer sig, måtte jeg altså holde mig i skindet; pun very much intended. 

For det første er jo ruskind et ekstremt lækkert og eksklusivt materiale, og det giver både en skøn feel og et flot look, for det andet er det noget som aldrig helt går ud af mode, lidt ligesom almindelig læder. Derfor mener jeg helt bestemt, at man trygt kan investere i for eksempel en ruskinds-jakke, da den er tidløs og smuk i alle sæsoner. 

Alternativt er det også ret nemt at finde tøj i "fake"-ruskind, og det har jeg absolut heller intet imod; det er billigere og ser stadig pisse godt ud, og det kan gøre det nemmere at følge med på en trend, som for eksempel den A-formede nederdel (som virkelig er overalt, am I right?) I hvert fald er jeg all in på den her, og den grønne Message sag sidder altså stadig stædigt fast i min hjerne, så et eller andet må der være om det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar