Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

20.5.16

(ALMOST) NEW TATTOOS


I januar fik jeg atter blæk på kroppen, hvilket betyder jeg nu er oppe på 8 tatoveringer - og jeg er selvfølgelig glad for dem alle! Dog er mine 2 nyeste ret betydningsfulde for mig; min "love-tag-tattoo" symboliserer min bror Mikkel, som jeg naturligvis holder uendeligt meget af, derfor skulle han foreviges på min krop. De fleste har nok hørt John Lennons ekstremt kendte sang "Imagine", og det er faktisk meget udfra den sang, jeg har valgt ordet på min modsatte arm. Over de seneste par år er jeg blevet en del mere politisk interesseret, og faktisk i verden generelt, og med det kom også den meget hårde sandhed, at der er alt for meget krig, had og ondskab på vores jord. Det tog faktisk lidt hårdt på mig, da det for eksempel viste sig via flygtningekrisen og de mange terrorhandlinger, derfor havde jeg et personligt behov for at få skrevet dette ord i blæk på min krop, for at minde mig selv om, at vi alle sammen i fællesskab kan gøre verden til et bedre sted at være, hvis vi kæmper for det og behandler hinanden med respekt, omsorg og kærlighed.

Var det for dybt til sådan en fredag aften? I hvert fald håber jeg at I alle får en skøn aften, hvad end i så foretager jer - og husk at passe på jer selv og hinanden! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar