Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

19.5.16

EXPENSIVE BAG DREAMS

Expensive bag dreams
I mit tidligere indlæg (se her), som var et et billede af, hvad der lige nu inspirerede mig stilmæssigt, nævnte jeg, at jeg især lige for tiden savler over lækre statement tasker - og det inspirerede mig til at udplukke enkelte, som går inden under den kategori. Nogle er klassikere, andre nyere på legepladsen - dog har de alle det til fælles, at de ville se meget bedre ud på min arm, hehe. Udover at være praktiske, idet de jo ER tasker, som man kan smide alt sit lort ned i, så er de også bare smukke og en accessory i sig selv. Et enkelt outfit bliver hurtigt mere spændende med sådan en baby, og så kan de, hvis man selvfølgelig passer godt på dem, følge en hele livet, grundet den fantastiske kvalitet. Med håndværket, mærket i sig selv og hypen, betyder det selvfølgelig, at disse tasker i den grad også ligger i den dyre ende, dog tror jeg også, at det gør det så meget mere tilfredsstillende, når man så endelig får fat i en. 

Ville I også elske at eje en af ovenstående tasker ligesom jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar