Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 22. maj 2016

LET THE PINK IN

 

Okay, jeg indrømmer gerne, at pink måske er så meget sagt - nude/rosa/lyserød er nok mere passende, men når det så er sagt, så ved jeg ikke om det er forårets ankomst, et svagt punkt i mig eller bare en helt skør og kortvarig hjerneblødning; jeg har nemlig på det seneste taget mig selv i at pinne billeder, hvor en gennemgående farve viser sig - yes, you guessed it. Det er normalt meget ulig mig, men det har seriøst fået mig til at overveje, om jeg skulle gå ud på dybt vand, og rent faktisk købe noget i denne sarte, feminine farve. Hverken noget stort eller dyrt, da chancen for at jeg om en måned hader det i den grad er til stede, men bare for at prøve det af - fornyelse har vel aldrig skadet nogen sådan rigtigt, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar