Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

1.5.16

MONKEY BUSINESS

Lyngby vaser // Kähler vase // Holmegaard vase // Kay Bojesen abe

Min vase samling blev forøget, i anledning af at jeg fyldte år, og det har, i mine øjne, kun gjort helheden finere! Den lille koksgrå Kähler vase fik jeg af en skøn veninde, og de 2 små Lyngby vaser, var nogle min mormor havde fundet i kælderen og besluttet, at dem ville jeg nok blive glad for - og hun havde ret! Jeg er nok typen, mange mænd ikke forstår; at have mange vaser, men ikke bruge dem til det oprindelige formål, som jo egentligt er at have blomster i, haha. Forhåbentligt er der nogle piger derude, der kan følge mig på den her!

Jeg runder lige af med, at ønske jer alle en god 1. maj - pas på jer selv, hvis i fjoller rundt i Fælledparken, og til jer der laver ingenting (ligesom mig...) på denne rare søndag, nyd det! Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar