Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

3.5.16

PEARLS


Hvis man ser bort fra en kortere periode, hvor jeg gik rundt med billige H&M-perleøreringe, som efterhånden er nogle år siden, så har jeg faktisk aldrig rigtig ejet perle-smykker. Det stod ganske vist heller ikke på ønskelisten, men da jeg fik disse smukke dobbelt-perle øreringe af min mor, kunne jeg egentligt godt mærke, at jeg synes de var super fine. Da jeg så forleden var nede og bytte en ring, som jeg også havde fået i gave, byttede jeg den til denne smukke Kranz & Ziegler ring, som faktisk matcher øreringene rigtig fint. Om jeg vil gå all-in og beklæde mig i så mange perler på en gang ved jeg ikke helt endnu, men jeg tænker, at det er en god måde at bringe noget feminint og fint til et look. 

Hvad synes I om perle-smykker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar