Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 9. maj 2016

SHORT-SHORT-SHORTS

Levi's shorts // Ivy Park shorts

Jeg teasede i dette indlæg om, at jeg havde trykket ét item fra Beyoncés nye Ivy Park kollektion hjem, og det blev altså et par grå bomuldsshorts. Jeg tænker, at de er geniale til chill på Roskilde Festivallen (som jeg for kort tid siden desuden købte billetten til) og ellers bare til generel afslapning. Levi's shortsne har jeg købt secondhand i en Prag butik, og igen forventer jeg, at de vil blive brugt en del under Ros - derudover manglede jeg også bare et par gode denim shorts, og der tror jeg uden tvivl, at disse vil klare arbejdet. 

Jeg håber virkelig ikke, at i bliver hægtet af på grund af alle disse New-In indlæg; jeg er nemlig godt klar over, at der har været en del af dem på det seneste. Jeg bliver kun glad af det, da det jo bare er tegn på, at jeg i april måned virkelig har fået nogle lækre gaver, men også selv har fået købt nogle gode ting - og lidt i alle kategorier faktisk. Men jeg forstår godt, hvis det bliver for ensformigt - og gaveregnen som har stået på, er i den grad også slut, så det bliver ikke en fast ting, haha. Nyder I solen ligesom jeg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar