Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

13.5.16

SWIMWEAR SEASON IS COMING

1. Nike // 2. Missguided // 3. Seafolly // 4. River Island // 5. Pour Moi // 6. Private Party // 7. ASOS // 8. Lira // 9. ASOS // 10. Rip Curl // 11. Banana Moon // 12. Billabong

I min egen søgen efter nyt badetøj, tænkte jeg at det var en oplagt mulighed, for også at tippe jer om noget lækkert badetøj (chancen for at jeg er den eneste, som pt. leder efter nyt i den kategori, virker rimelig lille) og jeg valgte stedet, som vi alle elsker og næsten er lidt småafhængige af; ASOS. Ovenstående viser, hvad der fangede og fastholdte min opmærksomhed, det er dog ikke ensbetydende med, at jeg selv kunne finde på at købe hvert item; når det kommer til badetøj, er jeg nemlig rimelig kræsen, og har altid haft svært ved at finde badetøj, som passede mig, sad godt, var til en rimelig pris og som jeg rent faktisk kunne lide - alt på samme tid. Lidt af en opgave, som mange somre i den grad har irriteret min mor, hehe. Jeg har nemlig en lidt større barm (og større numse, nu hvor vi er igang), som ikke ser fantastisk ud i alle bikinier, der er derfor specielle no-go's når vi er i badetøjskategorien. Når det så er sagt, så ville jeg elske at være iført alt i ser ovenfor, hvis jeg havde kropstypen til det, og forhåbentligt kan det inspirere jer, hvis i ligesom mig begynder at få stress over den nærmende sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar