Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.5.16

WHAT I LISTEN TO: SUMMER FEEL


Når solen brager frem, som man i den grad må sige, at den har gjort over de seneste par uger, så får jeg i ekstremt høj grad, lyst til at køre Danmark tynd i Frank Kenneth (den er vist lidt intern...), med vinduerne helt nede og musikken på fuld volume, sammen med mine skønne veninder! Og lige for tiden, må disse numre meget gerne blive spillet ekstra højt, for lige pt. kan jeg slet ikke få nok af blandt andet dem. 

Jeg kan tydeligt mærke på mit humør, at det lige nu løftes enormt meget af solskin og varme dage - noget jeg faktisk aldrig rigtig har prøvet før; i hvert fald slet ikke så mærkbart, som det er for tiden. Det giver mig overskud, og større lyst til at høre energifyldte og glade musiknumre som disse, og jeg håber virkelig jeg kan sende lidt god karma jeres vej, for lige nu har jeg masser af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar