Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

17.6.16

CRAZY BEE, CRAZY ME


Jeg er typen, hvis hjem altid er ryddeligt; fysisk rod forstyrrer min hjerne, og jeg har svært ved at slappe af, hvis tingene flyder. 

Jeg er stor fan af comedy, og elsker både at se det live og optaget.

Jeg er et ærligt menneske, og bryder mig ikke om - og ser ingen grund til - at lyve. Spørger du mig om noget, vil du 98% sikkert få sandheden.

Jeg ser mig selv som et meget rummeligt menneske, alligevel har jeg svært ved mennesker, som stemmer politisk modsat af mig. For mig viser politik ens standpunkter og værdier, og jeg har svært ved at forholde mig til, at folk ikke går op i samfundet og verden på samme måde som mig selv. Knap så rummeligt måske, haha.

Jeg har et fantastisk forhold til begge mine forældre, og kan snakke med dem om alt. Også min bror står mig nært, og jeg elsker at bruge tid sammen med dem.

Jeg har gået til spejder, svømning, håndbold og spring gymnastik som barn, dog noget i længere perioder end andre. Det eneste jeg havde det mindste talent eller kunnen indenfor var svømning!

Noget i mig har en smule svært ved at se film, fordi idéen om at en handling skal udspille sig på 1-2 timer, føles overfladisk. Serier kan jeg derimod sluge, da man der kommer i dybden med personerne, følger deres hverdag og både ser de små og store ting.

Jeg er en introvert person, som elsker at tilbringe tid med mennesker jeg holder af, men som samtidigt har brug for ro, stabilitet og eftertænkningstid. 

Hvor klichéfyldt det end lyder, så er det altid personlighed og charme der vinder mit hjerte. Jeg har flere gange været sammen med fyre, som jeg ikke fandt lækre eller endda pæne, men hvis de havde dybde, humor og sjæl, så betød det andet ikke så meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar