Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

28.6.16

GOODBYE FOR NOW

Min blog er mit hjertebarn. Godt nok har jeg ikke flere hundredevis af kliks om dagen eller en trofast læserskare, men jeg elsker at dele ud af mit liv, mine interesser og ikke mindst mine tanker. Desværre har mit sensitive sind, den angst jeg lige nu kæmper med og en stresset krop gjort, at jeg lige nu ikke kan pleje bloggen, som jeg ellers elsker at gøre. Jeg bliver nødt til at pleje mig selv først, for mit helbred og velbefindende vil altid komme i første række. En portion dårlig samvittighed følger altid med, når jeg tager disse uønskede pauser, men jeg kan mærke på mig selv, at jeg har brug for komplet ro - derfor er det kun fair, overfor mig selv og de læsere jeg har, at jeg gør det helt officielt. Jeg begynder til psykolog idag, og forhåbentligt kan det fremme helingsprocessen, men jeg sætter hverken tid eller dato på min tilbagevendelse. 

Jeg ønsker jer alle en fuldstændig fantastisk sommer, hvor end i tilbringer den. Vi ses på den anden side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar