Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 5. juni 2016

OUTFIT INSPIRATION


Måske kan man kalde mig stilforvirret udfra denne samling af billeder, jeg foretrækker selv ordet fleksibel, hehe. Dog kan jeg godt forstå, at det kan se en smule rodet ud med denim, karrygule trøjer (som jeg desuden ALDRIG troede jeg ville repinne), nude blonder, tørklæder - bundet alle steder end rundt om halsen - og tern; det er lidt af en blanding, men alligevel fanger de mig alle på hver sin måde. Denim har for alvor taget mig med storm, faktisk har det taget til det sidste halve år, men ideén om et par Mom-jeans kradser for alvor et sted dybt i mig - jeg beklager, hvis det lød en smule småperverst! I hvert fald finder jeg stor inspiration i disse billeder, jeg håber det lige så gør det for jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar