Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.6.16

SHOES IS THE BEST WAY TO CELEBRATE


Efter min vellykkede eksamen, havde jeg en kløe. Den slags kløe, kun shopping kan kurere. Jeg besluttede mig derfor for at forkæle mig selv med nye sko, for mindre kunne selvfølgelig ikke gøre det! Disse Vagabond brogues har jeg længe tænkt på, drømt om og savlet efter og selvom det var en svær beslutning, eftersom Footway lige nu kører med 15% på alle flade sko, så der var en del at vælge imellem, til rigtig fine priser! Jeg ejer dog ingen brogues, og faktisk intet i lak, derfor måtte lige netop denne kløe altså blive tilfredsstillet idag. 

Footway har desuden mange lækre mærker som Tommy Hilfiger, Adidas, Calvin Klein, Dr Martens, Billi Bi og Tiger of Sweden, klik her for at komme til de flade sko og 15%.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar