Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 3. juni 2016

WHO WOULDN'T WANT SOFT SKIN?

Kähler vase // H&M filtkurv // Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream & Body Lotion

Når det kommer til cremer til kroppen, bruger jeg næsten udelukkende Elizabeth Ardens Green Tea cremer, jeg er nemlig absolut vild med dem! Til daglig brug er det body lotionen jeg bruger, da den trækker ind i huden lidt hurtigere, og er mere let i det. Dog dufter den himmelsk, og efterlader huden sindssygt blød! Honey Drops cremen er federe i konsistensen, og har desuden små "honey drops-korn" i, som hurtigt smelter ud i cremen, når den rammer huden. Den bruger jeg oftest, hvis jeg vil gøre lidt ekstra ud af det, og har mere tid at gøre det i. Ligeså har den en fantastisk ren og syrlig duft, som jeg slet ikke kan stå for. De er begge mega anbefalelsesværdige, jeg er i hvert fald blevet små afhængig, på trods af at de er en smule dyrere end for eksempel en fra Matas striber (som også kan være udmærkede) I min bog er de alle pengene værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar