Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

26.7.16

BEING BORN IN THE RIGHT DECADE

 

For nyligt begyndte jeg at gense den enormt velkendte sitcom Friends (for halvtredsne gang mindst) og fik en mindre åbenbaring. En mode åbenbaring. For måske, bare måske, burde jeg have været i mine tyvere i halvfemserne, fremfor den dag idag, alene grundet deres fantastiske måde at beklæde sig på. Kvalmende mængder af denim, miniskirts i diverse materialer, bløde skjorter, de fantastiske mom-jeans, oversized logo-sweatshirts, højhalsede kabelsweatre og lange, tunge frakker er SÅ meget mig, og selvom jeg med glæde iklæder mig disse tøjelementer idag, så kan jeg kun blive en smule tøjmisundelig, når jeg ser rewinds af mine yndlings venner. Godt nok er jeg født i smørhullet af 90'erne, men man kan vist ikke påstå, at jeg dengang kunne beklæde mig selv. 

Heldigvis ser vi en del 90'er tendenser i modebilledet idag, blandt andet via dungarees, en masse denim og logo-overdele, så måske er det okay, at jeg sidder fast i fortiden; jeg er ikke på komplet skråplan, og selv hvis jeg var, ville jeg nok ikke ændre på det - det er nemlig altid okay, at skille sig ud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar