Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 24. juli 2016

WHAT'S IN MY (NEW) BAG

Steve Madden bag // DKNY wallet // Apple iPod & iPhone // Babylips lip balm // Tiger sunglasses // Hornsleth cover 

For at vise min nye Steve Madden taske på en lidt anderledes måde, besluttede jeg mig for at lave en "what's in my bag" billedserie med vidunderet i brug. Tasken er købt på Zalando, og er i mine øjne perfekt! Den mørkegrå farve (stort set alle mine tasker er i sort læder, så forandring fryder virkelig..), fringe-detaljen og den praktiske størrelse gør, at den kan bruges til de fleste lejligheder, samtidigt med at den skiller sig en smule ud. Pungen er efterhånden gammel, og faktisk overvejer jeg stærkt, om det ikke er på tide med en ny - jeg er bare en smule tom for ideér, i forhold til hvor man skal kigge, så hvis i kender nogle gode butikker eller websites med lækre punge, gerne i læder til rimelige penge, så er jeg meget interesseret! Min ipod runder snart de 10 år, og den har enorm stor personlig værdi for mig. Den rummer 80GB, hvilket obviously er en del, derfor kan jeg have allerhelvedes meget musik på den og den følger mig stort set alle vegne, dog ofte med mine lidt større AiAiAi-høretelefoner på hovedet. Babylips er min fortrukne læbepomade, da den både giver en smule farve og en masse fugt! Dr. Rescue er min all time favorite, da den giver en frisk menthol-smag på læberne og en svag lyserød farve. Solbrillerne er pt. dem jeg bruger mest, da jeg elsker den oversized cateye-effekt de giver. Samtidigt er de perfekte at gemme sig væk under, når make-up ikke er den største prioritet. Udover de ting, har jeg altid min iPhone, smøger og en lighter, mine nøgler og et lille spejl med mig - very important! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar