Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 7. august 2016

DAY-DRESSES

1. Louche // 2. Baum und Pferdgarten // 3. Missguided // 4. Sisley // 5. Rue de Femme // 6. Lipsy // 7. Moss Copenhagen // 8. Navy London // 9. NAF NAF

Når det kommer til den daglige uniform, bryder jeg mig ikke om at låse mig fast på kjole, bukser eller nederdel; jeg kan godt lide at mixe det lidt op og mærke efter, hvad mit humør er til på den pågældende dag, alligevel har jeg en kærlighed til kjoler, blandt andet fordi de ofte er super behagelige og samtidigt feminine. Jeg tog et smut forbi Zalandos kjoleudvalg, og fandt disse lækre bud på hverdagskjoler, alle til rimelige penge. Obviously er jeg svært glad for blonder, og det ses også her - nr. 4, 8 & 9 er perfekte både til sammenkomster men også i dagligdagens mylder, sammen med et par sneakers eller en læderstøvle. Forskellen på en festkjole og en hverdagskjole ligger i min optik oftest på sko, jakke og accessories-valg, men til dels har udskæring og længde også noget at sige. Nr 2 er den dyreste dreng i klassen, men samtidigt også en af de fineste - det blå bomuldsstof og den høje krave gør, at den absolut kan fungere på kontoret, men også på caféen med en kaffe i hånden. Faktisk er jeg ret vild med alle kjolerne, det håber jeg også at I er! Glædelig shoppe-søndag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar