Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 11. august 2016

WISHLIST

1. Olivia Burton // 2. Alexander McQueen // 3. CODAGE // 4. Pamela Love // 5. Scrunchie // 6. Nike // 7. Little Joseph // 8. Hermés // 9. Acne Studios // 10. Hvisk // 11. Isabel Marant // 12. Valentino

Det var længe siden, at jeg havde stablet en ønskeliste sammen til bloggen, det er hermed gjort og således ser den ud:

JEWELRY Når det kommer til smykker er jeg, og forbliver jeg, en silver-girl. Halskæden og ringen fra henholdsvis Hvisk og Pamela Love er rå og feminine på samme tid, og det elsker jeg. Jeg ejer i forevejen et smukt, simpelt ur med læderrem fra Skagen, men jeg kunne faktisk godt tænke mig at udvide med et all-around stål-ur, som for eksempel dette fra Olivia Burton. Det er mere klassisk og tidsløst, dog er jeg på ingen måde til shiny, glittery ure eller smykker, derfor handler det om at finde det helt perfekte.
SHOES Jeg er på udkig efter et par gode, solide, sorte sneakers, og da jeg faldt over disse fra Nike, var det kærlighed ved første blik. Det lidt høje skaft sat sammen med det enkle, sporty udseende fanger mig. De er helt klart et drømmekøb pt.! Samtidigt vil jeg rigtig gerne gå efteråret i møde med et par gode støvler, og disse fra Valentino er overordentligt lækre. Spænde og nitte detaljerne er med til at give et groft, råt look som jeg virkelig elsker. Dog er de i den dyre skala, så jeg ender nok med at finde en budgetvenlig version.
ACCESSORIES Inden længe klipper jeg over halvdelen af mit hår af, derfor tænker jeg, at en håndfuld scrunchies vil give en retro, laid-back og rodet feel til min hårsituation - på den helt rigtige måde. Denne er random valgt; jeg er sikker på, at de kan findes en del steder.
CLOTHES Apropros efterår, så er jeg begyndt at crave tykke, chunky sweatre. Denne fra Isabel Marant er fin, og ville definitivt gøre arbejdet. Acne læderjakken er et ultimativt drømmekøb; mega pricy men på alle måder tidsløs. Jeg har længe været glad for grafiske tee's, og denne fra McQueen er sindssygt fed. Generelt er han god til at fange dystre stemninger, og især hans t-shirt udvalg savler jeg over. 
BEAUTY Det sidste års tid har jeg kæmpet med mild acne, og er derfor efterladt med ar deraf. Denne serum sammen med en dermaroller skulle gøre underværker, så det er lige nu et stort beauty ønske!
INTERIOR På boligfronten, har lysestagen "Little Joseph" længe været en craving. Det lille porcelæns dukkehoved er nuttet og creepy på samme tid, en af de bedste kombinationer hvis du spørger mig. Hermés skålen er er sindssygt smuk og dertil virkelig dyr, men den er samtidigt klassisk og stilfuld, og ville klæde de fleste hjem (inklusiv mit!) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar