Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 22. september 2016

H&M AUTUMN FAVORITES

1. T-shirt // 2. Sweatpants // 3. Trøje // 4. Bluse // 5. Jakke // 6. Ribstrik // 7. Kashmirtrøje // 8. Frakke // 9. Uldstrik

H&M har et rigtig lækkert udvalg lige for tiden, især til de køligere måneder, som vi nu er trådt ind i. Lange ærmer, varmere materialer og efterårs farver er key words hos mig, og disse items falder især i min smag. H&M giver også rig mulighed for at udforske flæse-trenden som jeg skrev om HER, for eksempel måtte nr 3 og 4 gerne flytte ind hos mig! Derudover er strik jo den perfekte efterår/vinter overdel, og her synes jeg at den pudderfarvede strik og kashmir trøje gør det godt. Highstreet viser endnu engang, at det sagtens kan gøres til små penge; i hvert fald synes jeg at ovenstående tøj er lækkert, og det ville glæde mig at gå hånd i hånd med det ind i frostgraderne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar