Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

21.11.16

ASOS CRAVINGS


Noget har ramt mig. Om det er inspiration, energi eller ren og skær kedsomhed, er svært at sige. I hvert fald tyede jeg til ASOS, som altid redder mig i den slags situationer, og fandt ovenstående tøj, som jeg virkelig godt kan lide! Godt nok har ASOS virkelig taget mig i røven og gjort det svært for mig, at lave denne slags indlæg, i form af at man nu ikke kan gemme billederne fra deres hjemmeside af. Det betyder, at man er nødsaget til at google det hele, og at mange af billederne derfor enten er små eller i dårlig kvalitet, hvis de da overhovedet er til at finde. Men det lykkedes! Bare med et gram mere besværlighed. 

Tydeligvis er jeg stadig lun på den lyserøde farveskala (læs evt. dette indlæg), og de to oversized sweatshirts er on point for mig! Puma's har fede detaljer og den lækreste farve, hvorimod ASOS' udgave udelukkende er lavet af økologisk bomuld, og er dét lysere og mere beige i farven. Den lange, ternede frakke er også en favorit hos mig, og den vinrøde satin kjole kunne umiddelbart godt gøre jobbet til en nytårsfest. Velour har efterhånden også sat sine spor hos mig, og kjolen fra Milk It er sindssygt casual og fin på samme tid. Konklusion: ASOS skuffer aldrig mit modesultne sind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar