Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

28.11.16

CRAZY ON FASHION


Efter et af mine (næsten) daglige kig ned igennem min modeinspirations Pinterest-opslagstavle, var jeg efterladt med spørgsmålet: Er modeskør en reel virus, og har jeg i såfald fanget den? 

Jeg vil altid prise den minimalistiske levevej. Den redder mig i tøjkriser, har mange nuancer og repræsenterer mig på mange måder godt. Alligevel fandt jeg candyfloss/læderjakke streetstyles, abstrakte mønstre, spøjse former og silhuetter, der alt sammen lugtede af den slags mode, vi, de normale kartoffel-danskere, ikke burde komme i nærheden af. Alligevel var jeg draget imod det. Jeg tror ikke på, at man behøver at definere sig selv sådan generelt - vi er alle samme under konstant udvikling, til og med den dag vi dør, men alligevel er vores hjerner skabt på den måde, at vi har et stort behov for at sætte alt i kasser. Når man først er placeret, skal man helst blive der. Så hvad betyder det her for mig? Er jeg ved at vokse ud af min kasse, eller er den rent faktisk bare blevet større? Jeg ved det ikke. Måske er det også al for filosofisk, når det bare handler om skør mode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar