Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

6.11.16

I WANT MY BOOTS BIKER

1. Billi Bi // 2. Geox // 3. Shoe Shi Bar // 4. Ivylee Copenhagen // 5. Cashott

Da efteråret langsomt begyndte at snige sig ind på os, kunne jeg ret hurtigt mærke, at en bestemt og efterhånden velkendt craving begyndte at krible. Jeg ér en støvlepige, og efter et kig i min støvlekollektion stod det klart: jeg MANGLER en lækker bikerstøvle. Siden da har jeg været på udkig, og er faktisk blevet forundret over, hvor lille udvalget er. I min optik er en ordentlig bikerstøvle en smule grov, helst med spænder eller nitter og i solidt, sort læder, perfekte til overgangs-månederne og som et råt pust. Efter måneders kiggen rundt omkring, fandt jeg disse 5 sindssygt lækre støvler hos Boozt og crushede øjeblikkeligt på dem alle. De har alle lækre detaljer og det look jeg leder efter, men selvfølgelig følger prisen efter hvad kvaliteten nu er, og derfor er disse støvler heller ikke billige. De ligger alle imellem de 1000-2000 kr., dog er jeg næsten sikker på, at de vil holde i mere end bare et par sæsoner! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar