Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

22.11.16

RECYCLED GOLD


Generelt er jeg ikke typen, der bader sig i held. Én dårlig runde i 500 kan gøre mig deprimeret, og hvor længe er det nu også, at jeg lige har været single? Derfor var det mindblowing, at jeg på et pænt tilfældigt besøg i den lokale genbrug, faldt over denne smukke, smukke sag. Den garvede læser husker måske mit kærligheds-indlæg til de croco-prægede skind tasker, Olsen-tvillingerne ofte henslængt har med sig (læs indlægget her!) og i al almindelighed har jeg faktisk bare virkelig gerne ville tilføje en taske a la denne til min samling. 

Jeg har det med tasker, som de fleste kvinder har det med sko: jeg samler på dem, og kan seriøst aldrig få for mange. Ikke at jeg ikke elsker sko, bevares, man er vel kvinde, men jeg har lige siden teenage-alderen haft tonsvins af tasker, og det er stadig den kategori, jeg har sværest ved at holde mig fra!

 Den har lidt Mulberry over sig, men er faktisk fra det danske mærke Aura, hvor der hos Neye.dk tilfældigvis er 20% at hente på mærket akkurat nu, og som den stod der til en krøllet halvtredser, måtte den med mig hjem trods minus på kontoen. Jeg er stadig høj på materiel lykke, og jeg VED at den fra dags dato vil følge mig overalt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar