Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 1. november 2016

STATUS


Lige for tiden er hver dag en kamp. Hver gang jeg tror, at jeg har nået et nyt lavpunkt, giver livet mig en fuckfinger og viser, that I ain't seen nothing yet. Den seneste måned har været rigtig hård og svær på mange forskellige måder, og jeg må nok erkende, at jeg oveni angsten har fået en ond depression. Som om stress, angst og min borderline ikke var nok... 

Så derfor har bloggen været stille. Sådan ekko-stille. Jeg har simpelthen ikke vidst hvad jeg skulle skrive. For intet af det hjælper, selvom jeg sådan ville ønske, at det gjorde. At skrive om hvilken sweater jeg ønsker mig, musikken jeg lytter til eller hvad jeg foretager mig. Ikke engang at nedskrible mine tanker, følelser eller mit aller inderste hjælper. Og selv hvis jeg forsøgte, ville det så gøre nogen forskel? Gøre noget godt? For jer eller for mig? Jeg tror det ikke.

Jeg har alligevel stadig en ømhed og en omsorgs-følelse overfor bloggen, og at lade den stå for sig selv, for langsomt at rådne op, gør også ondt. Så betragt dette som en lille indtjekning. Jeg trækker vejret, og lever derfor teknisk stadig, men bloggen er desværre bare ikke en prioritet som det ser ud nu. Som altid; hvis inspirationen rammer, om det så er i forhold til mode, den nær kommende jul eller noget helt, helt andet så er det her jeg lander. Indtil da vil jeg dog sende en masse kys ud til jer, som stadig kigger forbi min blog i ny og næ. 
Tak for jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar