Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 22. december 2016

BAKING IT OR FAKING IT

Som tidligere nævnt, har jeg en del december-traditioner. I år har det været en smule anderledes for mit vedkommende, for grundet min angst har jeg været nødsaget til at priortere og vælge nogle af dem fra, hvor surt det end var. Én tradition som jeg dog stædigt valgte og holde ved var julekagebagedag, som jeg stolt selv har døbt den, som jeg hvert år holder sammen med min far og bror. 

På netop denne dag bager vi store mængder af vaniljekranse, brunkager, klejner og dette års nye tilføjelse; honningsnitter. Til det bruger vi altid Claus Meyer's opskrifter, som i vores familie er det ultimative lækreste, og det tager altså en hel dag samt en del forberedelser, men er altid det hele værd! Selv spiser jeg normalt ikke specielt mange småkager, men for mig er hyggen og dét at bruge tid og lave noget sammen med de 2 mænd i mit liv, mindst lige så vigtigt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar