Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 15. december 2016

BLOOPERS


Man skulle måske tro, at alle billeder af mig var mere eller mindre perfekte, desværre er det bare ikke den komplette sandhed. Af og til stikker et billede eller to ud ad mængden, andre gange stikker det helt af, og eksempler på dette har jeg valgt at dele med jer - endda også dem, som er på grænsen til forfærdelige. Jeg må jo nok indse, at jeg har en pinlig mængde billeder, af mislykkede forsøg på at balancere på et ben, hvilket måske heller ikke er den smarteste idé, taget min elendige balanceevne i betragtning. Andre gange er vind og vejr imod mig, men oftest bliver jeg desværre nok bare fanget på uheldige sekunder. So here you have it; den ikke så attraktive side af mig, jeg trøster mig dog med, at vi alle døjer med den slags, og at ingen er perfekte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar