Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

5.12.16

GET SWEATY WITH STYLE


Åh, hvor har jeg bare ikke lyst til at lyde som a broken record, men hvor er det latterligt, ikke at kunne gemme ASOS billeder. Den grynede kvalitet og det lille udvalg af billeder (kunne seriøst kun finde disse to på Google, på trods af at der er flere hos ASOS) er et kæmpe irritationselement for mig, men nok om det! Nu skal det handle om dette lækre trænings-sæt. Det er muligvis i den dyre ende, i hvert fald med en økonomi som min, men det grå farvespil og fittet er lige mig! Jeg har faktisk ikke trænet siden juni måned grundet mit stress og angst, og aldrig havde jeg troet, at jeg ville ende med at savne det. Jeg overvejer dog kraftigt at opstarte et yoga-forløb på den anden side af nytår, og der tænker jeg, at dette trænings-sæt såmænd også ville være nyttigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar