Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 24. december 2016

GLADE JUL, DEJLIGE JUL


På nuværende tidspunkt er jeg højst sandsynligt badet i sovs, andesteg og kartofler, derfor er dette indlæg selvsagt planlagt. Jeg havde dog alligevel et behov for at sende lidt julekarma jeres vej og ønske alle en glædelig jul og skøn aften! 

Mine juleaftener er som regel meget fredelige og ordinære. Disneys juleshow, et overdådigt julemåltid og åbning af ekstremt forventningsfulde julegaver. Dette år bliver det mine forældre, min bror og jeg der skal tilbringe aftenen sammen, på trods af at jeg plejer at skifte imellem mine forældre på denne dag. I år valgte vi at skære frem-og-tilbage stressen fra, og slog os istedet sammen til denne forhåbentligt rare aften.

Min familie er ikke voldsomt stor, og i mange år har vi kun tilbragt denne dag med min mors forældre - resten af familien tilbringer altid dagen andet steds. Det gør det lidt mere intimt og afslappet hvilket ikke gør mig det store, især ikke når vi plejer at komme hele familien rundt i den resterende decembermåned. 

Jeg vil spare jer for mere kedelig juleaftenssnak, og i stedet ønske jer en fantastisk jul og et endnu bedre nytår. Jeg håber at i får alle jeres ønsker opfyldt både materielt og personligt, og at det nye år bringer jer de steder i gerne vil hen. Kys herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar