Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 3. december 2016

NEW IN: DECADENT WALLET


Efter at have rendt rundt med den samme DKNY pung i 4 år, havde jeg virkelig brug for fornyelse på det område (se den her - kontakt mig, hvis du vil købe den!) Jeg har altid været vild med Decadents lækre, minimalistiske udtryk, men kunne ret hurtigt godt se, at de fra ny af var en smule over mit budget. Jeg lavede derfor en hurtig søgning hos Trendsales, og fandt mange muligheder i diverse farver! Når jeg køber noget brugt, er det vigtigt for mig at det er i bedst mulig stand, derfor er det tit en god idé at spørge ind til varen, og eventuelt bede om flere billeder. Det endte med at blive denne, som har det blødeste, sorte læder og som er enormt rummelig! Jeg er vildt glad for den, og fordi den er så enkel og klassisk, regner jeg med at være det i lang tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar