Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

29.12.16

PILLOW TALK


En af de julegaver, som desuden var en af de største under træet, som jeg virkelig blev glad for, er denne pude. Den var godt nok også ønskelisten, som jeg velplanlagt sendte afsted i start december, men min familie har det med at freestyle, derfor kan man aldrig vide sig sikker. Den er fra det danske mærke Chicura, som indtil fornyligt var ganske ukendt for mig. Jeg faldt over det lidt tilfældigt hos designdelicatessen.dk og blev øjeblikkeligt forelsket i det minimalistiske, og alligevel legesyge univers. Det er næsten en slags marmoraffekt pudens design er i, og så alligevel ikke; farverne er afdæmpede men alligevel til stede, og det stod mig vældig klart, at mindst én af dem skulle herhjem og pynte. Valget faldt på denne, og jeg er så glad for den! Den eneste downside er, at mine resterende, gamle puder i den grad falmer ved siden af, så måske pude investering skulle komme på vigtig-listen?

Udover de lækre puder, sælger mærket Chicura desuden også fine, grafiske plakater, og i kan se hele deres sortiment på deres hjemmeside her eller her hos designdelicatessen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar