Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

20.1.17

9 WEIRD THINGS ABOUT ME

- Jeg elsker biografiske film som Jobs, The Theory of Everything, Magic Beyond Words: The J.K. Rowling Story og The Social Network. Jeg interesser mig helt vildt for mennesker, hjernens psykologi og hvordan vi agerer omkring hinanden generelt, derfor synes jeg det er vildt spændende at høre andres livshistorier - kendte som ukendte!

- Underligt nok er jeg ret vild med lugten af cigaretter på mine fingre. Jeg tror ikke, at der er mange som deler denne samme bizarre fetich, men nu er det ude!

- Jeg kan ikke fordrage rødløg og almindelige løg, dog er jeg helt vild med hvidløg, purløg og forårsløg. 

- Jeg har en slags fobi for at få ting i øjet som for eksempel en champagneprop eller noget spidst. Idéen om at negle falder af, kan jeg virkelig heller ikke håndtere!! Jeg har set det ske, og ville seriøst panikke hvis det skete for mig.

- Denne kan mange kvinder nok følge mig i; jeg har det med at tænke på de ting jeg ikke fik købt. Ikke hver dag eller hele tiden, men af og til popper mindet op, som eksempelvis den sommer jeg var omkring 13-14 år, og blev vildt forelsket i et par Tommy Hilfiger kilehæls-sandaler i det lokale storcenter. Mine forældre sagde nej, og dét minde borede sig ind i min sjæl.

- Jeg er typen som redigerer teksten under mine instagram-billeder, så det passer med billedet. Det skal forstås på den måde, at jeg kan finde på at redigere flere gange, hvis hashtaggene ikke fylder billedets bredde ud, eller går ned på en 2. eller 3. linje. Super OCD, og ikke noget jeg er særlig stolt af. #HashtagWeirdo

- Uden lister ville jeg ikke fungere. Mine noter på min iPhone er fyldt med lister af forskellige slags. Indkøbs-liste, blog-liste, tatoverings-ide-liste, bog-liste, film-og-sange-liste, forfatter-liste - og det er kun for at nævne nogle. For slet ikke at tale om de lister jeg skriver, hvis jeg skal noget specifikt!

- Jeg drikker udelukkende juicebokse. Den her er virkelig svær at retfærdiggøre, men jeg synes at en 1,5 liters karton bliver tyk og vammel i konsistens og smag efter nogle dage i køleskabet. 

- Jeg er rimelig afhængig af Kardashian/Jenner kvindernes snapchat. De er af og til højdepunkterne på min dag, på trods af at det oftest er narcissistiske, op-i-røven på sig selv videoer. Jeg æder det råt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar