Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 4. januar 2017

DO MORE PRINT TEE'S


Jeg har alle dage været glad for printede t-shirts, men på det seneste har trenden bidt lidt hårdere. De er cool, afslappede og passer til alt - en sand krise-afvæbner på stressede morgener. Oveni det kan de styles på en hel del måder; nede i et par bløde jeans, under en spaghetti-top eller over en højhalset sweater, gemt væk bag en blazer eller helt au natural. Kun fantasien sætter grænser, og det samme gælder motivet! Mange brands har bidraget til dette basis-item, og de burde derfor være til at finde - stadig synes jeg det kan være svært at finde de der helt perfekte t-shirts, som har den rette vask, fit og motiv! Min personlige smag er fra fjollede billeder, seje citater, logo-tryk til band-tee's, men stadig skal det hele spille sammen.

Et tip kan være at kigge i de lokale genbrugs- og vintagebutikker, som ofte har t-shirts i et fedt retro og brugt look - lidt hurtigere er det dog, at kigge herunder. Jeg har udvalgt et par af mine favoritter fra Zalando, som jeg håber i måske kan blive inspirerede af i samspil med ovenstående streetstyle billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar