Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 1. januar 2017

NEW YEAR, NEW NAILPOLISH


Jeg fik denne neglelak i julegave og rynkede umiddelbart på næsen - jeg tager stor afstand til glimmer, palietter og andet der glimter, det var derfor ikke umiddelbart noget jeg blev glad for. Alligevel kunne jeg ikke komme udenom at den ér vældig nytårspæn, hvad end det så betyder, og derfor fik den altså en chance. Jeg blev faktisk positivt overrasket, specielt fordi den er let gennemsigtig, og altså ikke har en dyb farve. Det er nærmere klar neglelak med mørk glimmer i, og når resten af outfittet holdes i sort/hvid og smykkerne minimalistiske, så ser det faktisk pisse godt ud. Den tørrede på 10 minutter og er meget glimmer-ru i modsætning til normale neglelakker, men den får altså tilladelse til at blive!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar