Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 18. januar 2017

OUTFIT INSPIRATION


Jeg lagde for nyligt mærke til, at "outfit inspiration" indlæggene havde været i den tynde ende på det seneste, og eftersom jeg selv finder stor inspiration i disse slags billeder, gjorde jeg prompte noget ved problemet. Én stor blanding af minimalisme og den skøre slags mode (læs mere om det her...) - og sjovt nok er jeg vild med det hele. Mærkværdige mønstre, farverige tasker og spøjse sammensætninger skræmmer mig ikke længere, og sikke en vidunderlig drejning det hele har taget. Minimalismen vil altid sidde i mig, og det vil aldrig ændre sig; men at gøre komfortkassen større vil i min optik aldrig være negativt. Måske vil jeg aldrig kunne trække outfits som disse i land selv, men det ved man jo ikke, hvis man aldrig prøver. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar