Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 9. januar 2017

SNEAKS ON FLEEK


Beklager mine blege danskerben - noget af skylden kan jeg kaste efter en heftig blitz, resten er desværre bare danskerblege mig. Mine ben skal dog ikke være omdrejningspunktet for dette indlæg, disse fantastiske sneaks er nemlig for nyligt blevet leveret, og jeg er virkelig en glad lille gris! Det hele startede med at jeg følte jeg manglede et par sorte sneakers, og der begyndte min søgen altså. Ligesom med alt andet er jeg pænt kræsen, det HELE skal spille før jeg trykker køb, og der var disse ret hurtigt en stærk kandidat. Jeg havde fanen åben i min Chromebrowser i flere uger, indtil jeg slut december fik skrabet pengene sammen med hjælp fra min mor - og nu er de her, hvor de hører til!

Jeg ejer intet fra Puma, kun et par gamle mini-shorts som min røv på ingen måde kan klemme sig ned i længere, men på det seneste har jeg virkelig fået øjnene op for brandet. Disse sneaks er lavet i samarbejde med Diamond Supply som er en Californien baseret skater-shop, og er i blødt ruskind med prægede læder strips. Detaljerne er eksklusive, enkle og virkelig lækre - og så er de endda endnu pænere i virkeligheden!! De vil uden tvivl sidde klistret til mine fødder det næste gode stykke tid, for den materielle ekstase vil stensikkert ikke dampe af lige foreløbigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar